Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 200 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Megérkezett az új Suzuki Swace



2020. 09. 16.

A Suzuki büszkén mutatja be az új, stílusos és sokoldalú kombiját, a Swace-t, amely sportos megjelenést, kifinomult menetstabilitást és fejlett hibrid teljesítményt kínál. A Swace a második modell, melyet a Toyota és a Suzuki közötti együttműködés keretében gyártanak a Toyota Motor Corporation jóvoltából. A Swace értékesítése 2020 telén kezdődik Európában.

 

Bemutatkozik az új Swace


Dinamikus és sportos megjelenés


Az alacsony tömegközépponttal tervezett Swace széles kialakítását erőteljesen kihangsúlyozza a hátrafele ívelő vonalvezetése, amelyet az egyedi tervezésű LED fényszórók és a nagy, méhsejtmintás hűtőrács tesz még tökéletesebbé.

 

001

 

Sokoldalú utastér

A Swace utasterének tervezésekor a kényelem és a praktikum volt a fő szempont. A belső tér tágas és praktikus, a nagy méretű csomagteret pedig a legkülönbözőbb életstílusoknak megfelelően alakították ki.

 

002

 

Fejlett hibrid teljesítmény


A motor és az elektromotor közötti optimális teljesítményelosztást elősegítve a kifinomult hibrid rendszer izgalmas, közvetlen gázreakciót biztosít, mely során alacsony üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás érhető el.

 

 

003

Dinamikus és sportos megjelenés


A Swace külső kialakítása egyesíti a stabil és funkcionális autó stílusát a sportos megjelenéssel.

 

004

 

Míg az alacsony karosszéria kialakítás és a széles sárvédők stabilitást sugároznak, addig az ablakok és a hátrafelé ívelő vonalvezetés az autó sportos és dinamikus stílusát erősítik.
Az egyedülálló orr kialakításának középpontjában a kétsugaras LED fényszórók és a nagy méhsejtmintás hatszögletű rács áll. A fényszórók és a felső rács egyetlen vékony ívben helyezkedik el, tovább fokozva ezzel a sportos megjelenést, míg a lökhárító, a hűtőrács és a ködlámpa alul található, még jobban kihangsúlyozva ezzel a Swace kombi jellegét.

A Swace további külső jellemzői az integrált tetősín, a jellegzetes hátsó ajtó, amely könnyű műanyagból készül az üzemanyag-hatékonyság növelése érdekében, valamint a sportos és kifinomult 16 colos könnyűfém keréktárcsák.

Színválaszték


A Swace várhatóan az alábbi hét különböző színben lesz elérhető: Titánfehér, Jégfehér, Manhattan szürke metál, Párducfekete, Bársonykék, Dióbarna, Olívazöld metál.

Sokoldalú belső kialakítás


A Swace belsejét a „kevesebb néha több” elv alapján tervezték. Elegáns, mégis egyszerű belső kialakítása a tágasságra, a kényelemre és a praktikumra összpontosít.

 

005

 

Az utastérben a tágasság érzetét a széles műszerfal biztosítja, amelyet egybefüggő vízszintes elemekkel díszítettek a dinamikusság még nagyobb érzetét keltve. A puha párnázás és a króm vagy ezüst díszítés kiemeli a belső tér minőségét és eleganciáját.

Multimédia


Az utazás élményét tovább fokozza a középkonzolon elhelyezett
9 colos érintőképernyő, amely kompatibilis az Apple CarPlay, Android Auto és a MirrorLink rendszereket használó okostelefonokkal. Az AM/FM/DAB rádió és a Bluetooth® kapcsolat a kormánykeréken elhelyezkedő gombokkal is irányítható.

Az elülső konzolban Qi vezeték nélküli töltőpad áll rendelkezésre az okostelefonok töltéséhez, valamint két USB csatlakozó és egy AUX bemenet érhető el a vezető- és az anyósülésen utazók számára.


A belső kialakításban olyan extrák találhatók még, mint a kormánykerék és az első ülés fűtése,
az S-FLOW klímavezérlő rendszer, amely azokhoz az ülésekhez irányítja a befúvott levegőt, amelyeken utasok ülnek, valamint az utastér világítás.


Kényelmes utastér


Az utastér sokoldalúságot és kényelmet kínál mind a vezető, mind az utasok aktív életmódjának támogatásához. Az első és a hátsó ülések közötti bőséges, 928 mm-es távolság az egyik legjobb a kategóriájában.


Kényelmes tárolórekeszek találhatók az utastérben, ezzel tágas helyet kínálva apró tárgyak, például telefonok és italok tárolására mind az első, mind a második sorban.

 

006

 

A nagy, 596 literes csomagtér bőséges helyet biztosít a különféle poggyászok és szabadidős csomagok számára. A sokoldalúbb felhasználás érdekében a csomagtértálcát alacsonyabb helyzetbe lehet helyezni a magasabb tárgyak szállításához. Ráadásul nedves vagy szennyezett tárgyak tárolására is használható, hiszen a szőnyeg hátoldala műanyag burkolattal van bevonva a könnyű tisztíthatóság érdekében. Az egyébként is hatalmas csomagtér tovább bővíthető a hátsó ülések lehajtásával.  


Hibrid teljesítmény


A Swace hibrid rendszere ötvözi az erőteljes elektromotort egy 1,8 literes benzinmotorral, amelyet kizárólag hibrid rendszer használatra terveztek, zökkenőmentes vezetési érzetet nyújtva erőteljes gyorsítással, valamint kiváló üzemanyag-takarékossággal és alacsony károsanyag-kibocsátással. A hibrid rendszer minden úttípuson az optimális hajtásra törekszik: legyen az csak elektromos hajtás, benzinmotor vagy mindkettő egyszerre.

EV üzemmód
A nagy teljesítményű motor és a nagy akkumulátor-kapacitás révén a Swace négy üzemmóddal rendelkezik. EV üzemmódban a járművet kizárólag az akkumulátorból nyert motor hajtja. Ez a beállítás rövidtávú vezetésre ajánlott, és gondtalan vezetést biztosít a zaj- vagy a károsanyag-kibocsátás tekintetében. Ez különösen kora reggel és késő este a lakóövezetekben, vagy
a garázsokban és a fedett parkolókban jön jól.

Kényelmes vezetés
A Swace magával ragadó vezetési élményt és stabil kezelhetőséget kínál az alacsony tömegközéppontnak és finomhangolású felfüggesztésnek köszönhetően. Az alacsony motorháztető, valamint a hibrid akkumulátor hátsó ülések alatti elhelyezkedése segít csökkenteni a karosszéria dőléseket, javítja a menetstabilitást, és hozzájárul a sima és könnyű vezetéshez. A MacPherson karosszéria elemek és a kettős keresztlengőkaros felfüggesztés fokozzák a menetkényelmet.
A még kényelmesebb utazás érdekében vezetési üzemmódok teszik lehetővé a sofőr számára, hogy vezetési igényeiknek megfelelően válassza ki a kívánt üzemmódot.

Üzemmódválasztás
A vezetési mód választási funkció lehetővé teszi a sofőr számára, hogy a jármű teljesítményét a vezetési körülményeknek megfelelően állítsa be. A Swace három üzemmóddal van felszerelve - NORMAL, ECO vagy SPORT.
NORMÁL üzemmód: Optimális egyensúlyt biztosít a menetkényelem, a stabilitás és az üzemanyag-takarékosság között. Normál vezetésre alkalmas.
ECO üzemmód: Segíti a vezetőt a környezetbarát gyorsításban és fokozza az üzemanyag-takarékosságot fokozatosabb fojtószelep-válasz és minimális légkondicionáló használat mellett. Ez az üzemmód városi cirkálás közben ajánlott.
SPORT üzemmód: A hibrid rendszert úgy vezérli, hogy gyors és erőteljes gyorsulást biztosítson, így alkalmassá válik a dinamikus vezetési reakciókra, például kanyargós utakon.

Fejlett vezetéstámogató rendszerek
A legújabb vezetéstámogató rendszerekkel felszerelt Swace minden utazáskor megnyugtató biztonságot kínál mind a sofőr, mind az utasok számára

Egyszerű intelligens automata parkolási rendszer (S-IPA)
Az S-IPA audió és vizuális jelekkel segítséget nyújt a sofőrnek a parkolóhelyre való tolatásnál, a párhuzamos parkolásnál vagy a párhuzamos parkolóhelyről való kihajtásnál úgy, hogy közben automatikusan irányítja a kormánykereket. A rendszer ultrahangos radart használ az érzékeléshez, és pontos parkolást tesz lehetővé szűk helyeken is.

 

Ütközés-megelőző rendszer (PCS)
A PCS segít megakadályozni más járművekkel, gyalogosokkal és kerékpárosokkal való ütközéseket azáltal, hogy egy milliméteres hullámhosszú radarral és egylencsés kamerával folyamatosan figyeli az utat és amennyiben veszélyt észlel, a fékasszisztens automatikusan lefékezi az autót.

Sávkövető asszisztens (LTA)
Amikor az autó váratlanul elhagyja a sávot például egy gyorsforgalmi úton vagy közúton, az LTA automatikusan segíti a vezetőt a sávba való visszatérésben.

Forgalmijelzések felismerése (RSA)
Az RSA figyelemmel kíséri a közúti forgalmi jelzéseket, és megjeleníti az adott jelzést a műszerfalon.

Adaptív tempomat (DRCC)
Az adaptív tempomat bármilyen sebességnél képes követni az autó előtt haladó járművet, szükség esetén állóra fékezi azt, illetve ismét gyorsít, ha lehetséges.

Holttérfigyelő (BSM)
A holttérfigyelő figyelmezteti a vezetőt a holtterekben található, vagy oda érkező járművekre.

Hátsó keresztirányú forgalmi figyelmeztetés (RCTA)
Parkolóhelyről való kitolatás esetén a rendszer segít elkerülni az ütközéseket. Hangjelzéssel és a jármű helyzetének megjelenítésével figyelmezteti a vezetőt az oldalról érkező járművekre.

eCall
Ha a jármű balesetet szenved, az eCall rendszer azonnal értesíti a sürgősségi szolgálatokat a jármű pontos helyének megadásával.

Automatikus-féktartó rendszer
Amikor a jármű például megáll egy lámpánál, az elektromos rögzítőfék tartja a járművet, hogy megakadályozza a jármű előre-hátra gurulását, amíg a vezető nem nyomja meg a gázpedált.

 

 

007

 

2020. szeptember 16. 15:03 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID17244

 Név:
 
Dátum: 2024. szeptember 01. 06:36 
» Válasz erre
#ID9175

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 30. 10:42 
Én pl. sokat járok mélygarázsban... :)

Azért mert a marketing szöveg szar, attól még a kocsi lehet jó. Legalábbis Toyota márkanév alatt nagyon jó... :)
1, A hibrid rendszer jó.
2. Vezetni jó.
3. Szerintem csak 3 üzemmód van. Hacsak a laállított állapotot nem számolják bele... :)
4. Mondom hogy három... :D
5. Biztonságos.

És szerintem ez lenne a legjobb választás a Suzukik közül... :D :D
Ha vennék Suzukit, akkor ez az egy ami szóba jöhetne.
» Válasz erre
#ID9174

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 29. 12:49 
Szijjjja!
Érthető, hogy a mélygben is hasznos lehet meg tény nem füstölné tele a helységet, kiszámoltam, hogy kb 45 év alatt hányszor voltam mélyg-ben 5 - nél nagyobb szám nem jött ki :)
Találtam mást is: világosits fel légyszi, te hogy látod a kérdést? Swace.
>1. A Swace hibrid rendszere ötvözi .....
>2. A Swace magával ragadó vezetési élmény
>3. a Swace négy üzemmóddal rendelkezik.
>4. A Swace három üzemmóddal van felszerelve - NORMAL, ECO vagy SPORT....
>5. Swace minden utazáskor megnyugtató biztonságot

Ez a Swace mindenre tökéletes, veszek rögtön kettőt...
» Válasz erre
#ID9172

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 28. 10:35 
Hy!

Ebben igaza van...
> Ez különösen kora reggel és késő este a lakóövezetekben, vagy a garázsokban és a fedett parkolókban jön jól.<
Itt az EV módról ír, ami a tiszta elektromos mód. Nam szennyezi a levegőt... egy mélygarázsban kimondottan hasznos lehet. Főleg, ha a többi autó is képes lenne erre... :)
» Válasz erre
#ID9171

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 26. 01:49 
Szijjjja!

Igen akinek nagy a telke az sokat tud rajta menni. Bizony.
Tehát biztos, hogy modern, kényelmes, új, megfelelő, jó autó lesz, csak a piárja és a műszaki leirása laza egy pöttyet.
> Ez különösen kora reggel és késő este a lakóövezetekben, vagy a garázsokban és a fedett parkolókban jön jól.<
> fejlett hibrid teljesítményt kínál. <,
» Válasz erre
#ID9170

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 24. 13:59 
Jó messze van a garázsod a kaputól... :)

Az Aurisnak jóval kisebb az akksija, de a városi dugóban nagyon jól kihasználható. Teli akksival kb. 2 km-t tudok elmenni. Okosan kell vezetni, lehet vele gurulni, akkor szépen visszatölt.
» Válasz erre
#ID9169

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 22. 12:47 
Itt egy gyönyörűség: Toyota Prius PHEV
Hatótáv és akkumulátor
Elektromos hatótáv (WLTP) 19 km
Elektromos hatótáv (EPA) 17 km
Elektromos hatótáv (NEDC) 23 km
Akkumulátor 4,4 kWh
Akkumulátor (felhasználható)3.4 kWh

A garázstól a kertkapuig elmegyek 2,3 km/h -val máris nincs villany az akksiban ( a kerékpárom dörzsdinamójában több energia van ) és ez még 4.4 kWh - os látod ezt hiányoltam a felsorolásból
» Válasz erre
#ID9168

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 22. 12:34 
illetve full elektromosak....
» Válasz erre
#ID9167

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 22. 12:33 
Szia!

Nem néztem végig, de szerintem ezek mind plug-in hbridek, hálózatról tölthetőek.
» Válasz erre
#ID9166

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 22. 12:31 
Szijjja!

Igazad van, hogy az Ampera teljesen villanyos, de pl - nak írtam, hogy az aksi milyensége hiányzik a leirásból.
De 3.6 aksi akkor is viccccc...nézd meg a táblázatot, ezek is hibridek > https://villanyautok.com/autok?sorrend=hasznalt-ar&autotipus=PHEV<
» Válasz erre
#ID9165

 Név:
 batyitomi
Dátum: 2020. szeptember 22. 11:20 
Feri, az ampera az elektromos autó. Ez hibrid. Az Aurisunk továbbfejlesztett változata.
» Válasz erre
#ID9164

 Név:
 tarno
Dátum: 2020. szeptember 21. 10:17 
Hát úgy lett okt.16 mint neked ,elírás vagy előre a jövőbe!
» Válasz erre
#ID9163

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 21. 03:53 
6. Bocs a 1777,03 cm3 - t elirtam a helyes 1796 cm3 és a kérdés még mindig honnan lett 2,1 cm3 rel több.
» Válasz erre
#ID9162

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 21. 03:13 
6. Nekem a lökettérfogatra 1777,03 cm3 jött ki, hogy lett 1798 cm3. Honnan lett még 21 cm3 több?
» Válasz erre
#ID9161

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 21. 03:06 
5. Ma még 2020 09.( szeptember ) 21. van
Mi ez a 2020. október 16-i dátum?????
» Válasz erre
#ID9160

 Név:
 Hfefe
Dátum: 2020. szeptember 21. 03:03 
Szijjjjasztok!

1. Ha 2020 telén kezdik árulni akkor már vételárának is
kellene szerepelni
2. Az álló tablet szerűség borzalom nem csak ebben hanem a prémiumokban is, nem fordítható a vezető felé így alig olvasható
3. A 3.6 kWh akku kapacitás vicccccc....Az akkuknál két ilyen adatot adnak meg, a névleges kapacitást és a felhasználói kapacitást Pl az Opel ampera névlegese
70,2 kWh a felhasználói 59,7 kWh.
4. Nincs adat a hatótávról (km)
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub