Kékes fényű, akár 120 százalékkal több fényt adó, vagy extra hosszú élettartammal kecsegtető izzók kelletik magukat az autós boltokban és a benzinkutakon, de vajon egyszerű marketingtrükkökkel van dolgunk, vagy tényleg csodákra képes egy új izzó. Egy profi laboratóriumban teszteltük le a kínálatot, a párszáz forintos kínai lámpától kezdve a megnövelt fényerejű prémium izzókig. Meglepő eredmények születtek.
Hozzászólások (8 db)
2013. április 10. 14:22
Az idők szavára hallgatva, mivel már a benzin árak az égben vannak úgy döntöttem, hogy gázbeszerelő cégek után nézek. Sokat vadásztam és sok ajánlatot kaptam. Természetesen minden beszerelő a saját készülékét dícséri és mindenki más nem az Ön autójába valót adja. Az átlag árak 220.000 és 270.000 között mozogtak. Itt volt szó Zavoli és társai rendszerekről. A kedvezményt adóink között a Jansik Kft( Cegléd és Kecskemét) is foglalkozik "gázosítással". Ráadásul az Ő áruk volt a legjobb. 185.000 Ft tokkal-vonóval. Igy mivel nem vagyok a pénztárcám ellensége mellettük döntöttem. Rákérdeztem, hogy mit tartalmaz az összeg:
Az NLP rendszert, beszerelést és a típusengedélyt.
Hozzászólások (24 db)
2012. március 13. 09:18
Kőnig József úr jóvoltából, szeptember 1-én, egy továbbfejlesztett mágneses fogyasztáscsökkentő lett beépítve az autómba.
A beépítést követően megtettem 3287 Km-t és tankoltam 234 l-t. Lehet számolni.
Nem tűnik komoly különbségnek az előzőhöz képest, de az előző méréshez viszonyítva a következő változások történtek a kocsimon és így már nem is olyan rossz az érték:
- 185/60 R15-ös gumiméretről átálltam 195/55 R15-ös gumiméretre.
- Félidőben lecseréltem a nyári gumit télire.
A többi érték nagyjából stimmel. Tovább figyelem a fogyasztást.
Mivel sem fizikus, sem kémikus nem vagyok, így a saját tapasztalataim alapján a készülék jó.
Szerintem, mindenféleképp érdemes kipróbálni és a saját tapasztalatok alapján dönteni, elvégre nincs veszteni való, a visszavásárlási garancia miatt.
Hallomásokon alapuló ítélkezések nem érdekelnek (totalcar és társai). Az autógyáraknak meg nem érdeke, hogy bizonyos emissziós előírásoknak megfelelő motor fogyasztását tovább csökkentsék.
Javaslom, hogy minél több ember próbálja ki, és akkor majd kiderül, hogy átverés ez az egész, vagy nem.
Tibor001
Hozzászólások (16 db)
2009. november 06. 20:47
Figyelem!
Kérlek figyelmesen olvasd el!
Az utóbbi időben, érthető okokból megszaporodott azon Suzuki Ignis tulajdonosok száma, akiknek szükségük lett autójuk rádió CODE -jára (pl. akkumulátor lemerülése miatt).
Természetesen ingyen és bérmentve segítünk, de csak egyesületi tagsági kártyával rendelkező egyesületi klubtagunknak abban az estben, ha a rádió EEPROM-ját még nem módosították, tehát az eredeti tartalom van benne!
A szervizek ezért a szolgáltatásért 6-15000 Ft-ot számláznak le a tulajdonosoknak.
A sok segítséget kérő tisztességes autós között sajnos alávaló emberek is felbukkantak.
Felmerült a gyanú, hogy az így megszerzett kódokkal visszaélnek és tisztességtelen haszonra tesznek szert egyesek.
Az egyesület vezetősége a fenti okok miatt úgy döntött, hogy rádió CODE -ot csak az egyesület tagsági kártyájával rendelkező klubtagjai kaphatnak a regisztrációnál megadott rendszámú Suzuki Ignis gépkocsijukhoz!
Arra felhívnánk a figyelmet, hogy a regisztráció kitöltése és megléte nem jelent egyesületi tagságot!
A taggá válás menete megtalálható és elolvasható jobb olddalon, a "Segítség" menüpontban!
A taggá válás egyéb előnyöket is jelent a leendő tagnak azon túl, hogy egy kitűnő csapat tagjává válik, még számos kedvezményt adó partnerűnknél is jelentős, 5-40%-os kedvezményre is jogosult lesz.
Ezen döntésünkkel a visszaéléseket akarjuk megelőzni!
Suzuki Klubok Egyesületének Vezetősége
Hozzászólások (228 db)
2009. február 10. 15:14
Honlapunk fórumos tapasztalatai alapján úgy érezzük, itt az ideje részletesebben írni a motorolajok funkciójáról, illetve jellemzőikről.
Nem egyszerű a dolog, hiszen gyakran képzett szerelők sincsenek tisztában a olajok igazi működésével. Sokszor éppen a valóság
ellenkezőjét halljuk. Ajánljuk terjedelmes írásunkat mindenkinek, aki tisztábban szeretne látni az erőforrások kenését illetően.
Persze lehet, hogy néhányan még cikkünk elolvasása után sem értik majd a lényeget, de ennek elkerülése érdekében megpróbálunk
hétköznapi nyelven fogalmazni, kerülve a túlzottan technikai és tudományos fogalmazást. A sűrűséget például nem fizikai értelemben
használjuk a cikkben, hanem a folyósság, vastagság szavak szinonímájaként. Átlagos értékekkel fogunk példálózni, a mindennapokon
tapasztalt általános tévhitekre alapozva az egyes témákat. Az egyesek szerint lehet, hogy túl sok szöveg, a kételyek száz százalékos
elűzése és a jobb érthetőség miatt lesz a magyarázatokban.
Hozzászólások (4 db)
2008. augusztus 10. 15:08
Honlapunk fórumos tapasztalatai alapján úgy érezzük, itt az ideje részletesebben írni a motorolajok funkciójáról, illetve jellemzőikről. Nem egyszerű a dolog, hiszen gyakran képzett szerelők sincsenek tisztában a olajok igazi működésével. Sokszor éppen a valóság ellenkezőjét halljuk. Ajánljuk terjedelmes írásunkat mindenkinek, aki tisztábban szeretne látni az erőforrások kenését illetően.
Hozzászólások (1 db)
2008. augusztus 09. 13:51
Honlapunk fórumos tapasztalatai alapján úgy érezzük, itt az ideje részletesebben írni a motorolajok funkciójáról, illetve jellemzőikről. Nem egyszerű a dolog, hiszen gyakran képzett szerelők sincsenek tisztában a olajok igazi működésével. Sokszor éppen a valóság ellenkezőjét halljuk. Ajánljuk terjedelmes írásunkat mindenkinek, aki tisztábban szeretne látni az erőforrások kenését illetően.
Hozzászólások (1 db)
2008. augusztus 08. 10:10
Honlapunk fórumos tapasztalatai alapján úgy érezzük, itt az ideje részletesebben írni a motorolajok funkciójáról, illetve jellemzőikről. Nem egyszerű a dolog, hiszen gyakran képzett szerelők sincsenek tisztában a olajok igazi működésével. Sokszor éppen a valóság ellenkezőjét halljuk. Ajánljuk terjedelmes írásunkat mindenkinek, aki tisztábban szeretne látni az erőforrások kenését illetően.
Hozzászólások (1 db)
2008. augusztus 07. 08:27
A Nagykönyvkiadó gondozásában, a Híres Autómárkák sorozat keretében megjelent a Suzuki történetét feldolgozó kötet.
A 128 oldalas, színes, keménykötéses könyv ára 3990 forint, klubtagoknak 2990 forint, nem-klubtagok 3490 forintért juthatnak hozzá!
A Michio Suzuki által a XX. század elején alapított textilművekből mára a világ 12. legnagyobb autógyártója fejlődött ki. Az automobilokon kívül motorkerékpárokat és csónakmotorokat is előállító vállalkozás jelenleg négy kontinensen működtet gyárüzemeket, s a 2006-2007-es pénzügyi évet 4,7 milliárd forint bevétellel zárta.
A Suzuki múltjának mozaikdarabkái között számtalan csemege akad: Sir Stirling Moss, aki 1955-ben egy Mercedes "Ezüst Nyíl" versenyautóval megnyerte az olasz Mille Miglia versenyt, valamivel több, mint egy évtizeddel később a Suzuki európai népszerűsítésében vállalt oroszlánrészt. Giorgio Giugiaro, az ItalDesign tervezőstúdió nagyformátumú alapítója karrierjét többek között Suzuki-típusok tervezésével alapozta meg. A világ legnagyobb autógyára, a General Motors évtizedeken át szoros szövetséget ápolt a Suzukival, s a japán mérnökök tudására támaszkodott több típusának kifejlesztése során. A Suzuki Alto és Carry révén terjedt el az autóhasználat Indiában és Kínában.
A "Mi Autónk" szlogennel hirdetett Swift, Ignis, SX4 és Wagon R+ mellett az elmúlt több, mint fél évszázad során a japán autógyár rengeteg izgalmas, különleges, néha bohókás, de mindig megbízható típussal állta a sarat ismertebb vetélytársaival szemben.
Aki kíváncsi arra, hogy honnan jött és hova tart a Suzuki, ne hagyja ki ezt a kötetet!
Az e-mailt arról a mail címről írjátok, amivel be vagytok regisztrálva az oldalunkon, hogy ellenőrizhető legyen a tagsági viszony!
Hozzászólások (3 db)
2008. május 22. 20:50
Hozzászólások (1 db)
2007. július 07. 11:24