Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
#29416 Zoli58
#8062 tazooboy
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 26 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

Megérkezett az új Swift a hazai márkakereskedésekbe



A Párizsi Autókiállitáson tegnap bemutatkozott a sorozatgyártott új Swift. A modell sajtótájékoztatóját követően elkezdődött az autó kereskedelmi forgalmazása. Mától a magyar közönség a Suzuki márkakereskedőknél találkozhat az új Swifttel.

 


 

 

A 3 ajtós 1,2 benzinmotoros GC AC ESP-vel szerelt, 6 légzsák + 1 térdlégzsákos alapváltozat ára 3.157.000 forint, míg az 5 ajtós 1,2 benzines GLX AC, ESP, CD/MP3+USB / 6 légzsák + 1 térdlégzsákos, gazdagabb felszereltségű változat 3.699.000 forintba kerül. A belföldi piacon a kezdőmodell az 1,2 literes benzines Swift lesz, kézi váltós és automata változatban. A későbbiekben más változatokat is értékesítenek majd.

A Suzuki egykor a Swifttel indította el globális stratégiáját. A modellt világszerte hét üzemben gyártották, s több mint 100 országban és régióban forgalmazták. Dinamikussága és sportos megjelenése 19 országban 63 Az év autója díjat hozott a Swiftnek, és a Suzuki minden más modelljénél rövidebb idő alatt érte el az egymillió darabos értékesítést.

A Suzuki most még magasabb szintre fejlesztette a Swift teljesítményét és megjelenését, tovább csökkentette az üzemanyag-fogyasztást, és az új modell még az eddiginél is környezetbarátabb lett. A Suzuki olyan sportkompaktot készített, amely minden tekintetben ideálisan megfelel a mai igényeknek. A új Swift –  az új vezető sportkompakt.

Az eddiginél is fejlettebb dinamika, a még vonzóbb dizájn és a jobb környezetvédelmi mutatók révén az új Swift a Suzuki Way of life! brandfilozófiájának tökéletes megtestesülése.

Az autó nemrég a maximális öt csillagot kapta az Euro NCAP töréstesztjén.

A nagy sikerű Swift legújabb, 3. generációja elődjénél sportosabb, elegánsabb megjelenésű. A vezetés örömét új 1,2 literes benzinmotor fokozza, amely a korábbiaknál kevesebb üzemanyagot fogyaszt és kevesebb káros anyagot bocsát ki a környezetbe.

A Swiftre jellemző nagy kerék- és kis tengelytáv az új generáció esetében is megmarad, az első és hátsó felfüggesztés nagyobb szilárdsága ugyanakkor javítja a kormányozhatóságot. A karosszéria a megnövelt szilárdságú acélnak köszönhetően merevebbé, egyszersmind könnyebbé válik, ami a kocsit stabilabbá és kényelmesebbé teszi.

A vállalat évi 100 ezer darab értékesítésére számít az őszi bevezetést követően.


2010. október 02. 00:25 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID7033

 Név:
 kozgab
Dátum: 2010. október 03. 14:34 
Hali.

Sztem szépen összerakták és a váltója is jobb lett.
Ülését is el tudnám fogadni ignisben :D Azt cserélni kéne, csak sajnálom rá a pízt, ami amúgy sincs túl sok :D
Egyébként vki cserélt már ignisben ülést? Mennyire bonyolult művelet és pl swift ülésére cserélhető vajon? :D Az állítási lehetőségeket megtartanám viszont :)


Üdv.
» Válasz erre
#ID7032

 Név:
 ike
Dátum: 2010. október 02. 12:09 
Személy szerint, nem estem hasra. Semmivel sem néz ki jobban, mint az előd. Az ára megy még lejjebb, különben nagyon visszaesik az eladás. Szerintem, idén már amúgy sem lesz első a Suzuki.
Ilyen felszereltség miatt sem fogják választani, akiknek a pénztárcája dönt.

A motorja viszont tetszik. A Splash motorja, kissé izmosítva, ugyanakkor a fogyasztása visszaszorítva.
» Válasz erre
#ID7031

 Név:
 
Dátum: 2010. október 02. 10:12 
Sziasztok!

Hasonló motor van benne mint a Splash -ben, mert abban is 1242ccm a hengerűrtartalom, viszony ebben a típusban Dual VVT vezérlés került. Ebből adódik a nyomatékban és a lóerőben is az eltérés. Szerintem nem lesz vele probléma, a Splash 1 tonnás kasztniját is simán viszi is nem gondolkodik ha előzésnél odalép neki a vezető. Az ára viszont jónak tűnik mert eddig az ESP csak a legnagyobb felszereléshez volt kapható, valamint a GC, GLX modellekben 2 max. 4 légzsák volt a felszereltség része. Itt egyből 7 darabról beszélünk. majdhogynem alapáron.

by Norti
» Válasz erre
#ID7030

 Név:
 Tibor001
Dátum: 2010. október 02. 09:40 
A felszereltsége olya magas, még az alapmodellnek is, hogy az ár ennek fényében már nem is olyan magas.
Ez az 1,2-es motor jobban megy, mint a jelenlegi 1,3-as motor.

Ettől függetlenül nem ez lesz a kategória vezető márkája. Hiába jó a felszereltsége, ha már 1 milióval olcsóbban is lehet autót venni.
» Válasz erre
#ID7029

 Név:
 
Dátum: 2010. október 02. 09:21 
Csatlakoznék a szaktárs véleményéhez én is...
Ez a motor a magunkfajta vezetőknek kicsit gyenge...
Az 1.3.-as verzió sem pörgős....
Hát akkor az 1.2.-töl mit várjunk???
De ha a nyomatékot felpörgetik és az autó jóban kitör a rágyorsításoknál akkor nem bánom legyen 1.2.-es!!!!
De az ár szerintem is magas!!!!
Egy 3 Millió Forint lenne ideális!!!!!
» Válasz erre
#ID7028

 Név:
 Tompici
Dátum: 2010. október 02. 00:36 
A múltheti tuning show-n kiállított 3 ajtós nekem nagyon bejött. Az 1,2-es motorral még barátkozom, kicsinek tűnik, remélem hamar kijön az 1,6 -os sport ebből az új szériából. Az árról most inkább nem mondok semmit, lehet ki kellene moderálnom magam. :))
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub